Výchovný cíl: Účastníci vyhodnotí pravdivost výroků týkající se fake news. Účastníci diskutují o problematice fake news, trollích farem.
Výchovný cíl: Účastníci se dozvědí, proč v některých médiích dochází k manipulaci s informacemi a kdo může mít na ovlivňování mediálního obsahu zájem. Účastníci si vyzkouší jednu a tu samou událost zpracovat různými způsoby dle typu vlastnictví média a druhu pořadu a u každého zpracování zhodnotí podstatu sdělení.
Výchovný cíl: Účastníci a účastnice interpretují zkušenosti ze hry a naleznou analogie v reálném světě obchodu s kávou. Účastníci a účastnice porozumějí některým problémům lidí, kteří jsou součástí procesu pěstování, výroby a prodeje kávy, a vysvětlí, jak jsou rozděleny zisk a moc v systému obchodu s kávou. Účastníci a účastnice interpretují rozdíly životních podmínek mezi fairtradovými pěstiteli a pěstiteli zapojenými do konvenčního obchodu. Účastníci a účastnice porozumějí termínům relativní a absolutní chudoba.
Výchovný cíl: Cíle Účastnice a účastníci- pochopí, že vidění reality závisí na pozorovateli- odvodí, kdy lze vnímat konflikt jako přínosný a proč
Výchovný cíl: Účastnice a účastníci umějí vysvětlit pojem ekonomická globalizace a vyjmenují její výhody a nevýhody. Účastnice a účastníci se zamýšlejí nad historickými souvislostmi ekonomické globalizace. Účastnice a účastníci vnímají sebe sama jako součást světového ekonomického systému.
Výchovný cíl: Účastníci a účastnice se seznámí se situací konkrétního uprchlíka v českém uprchlickém táboře. Účastníci a účastnice chápou, jak se mohou cítit uprchlíci v cizí zemi, jejímuž jazyku nerozumějí. Účastníci a účastnice analyzují právo každého člověka na výběr země, ve které chce žít, a uvědomují si rozpor mezi tímto právem a skutečnou situací.