Jedná se o únikovou hru pro dva týmy, které si navzájem pomocí vysílaček předávají nápovědy.
----
My jsme využívali téma kosmonautů, kteří komunikují mezi zemí a raketou a snaží se otevřiít zablokované dveře v raketě, která má poruchu a zamknula se.
Jsou dvě místnosti. Každá z místností obsahuje poschovávanou sadu nápověd, šifer a truhel (krabic) uzamčených na kódové zámky. V každé místnosti je taky vysílačka. Obě skupiny pokaždé, když vyluští šifru, musí předat vyřešený kód druhé skupině, která ho pak využije k otevření truhly s další šifrou (např. místnost 1 obsahuje nápovědu k truhle, která je v místnosti 2. V této turhle je nápověda k další truhle, která je zase v místnosti 1 a tak dále). První nápověda je mimo truhly, poslední truhla obsahuje klíč k otevření dveří. Je možné, aby za dveřmi byl vedoucí, který v případě nouze podá nápovědu.
Pro starší lze zvýšit obtížnost šifer nebo počet truhel v místnostech.
Hra byla pro děti velmi zábavná, ale je potřeba uvědomit si, že je to pro ně velmi psychicky náročné a je potřeba dávat pozor na to, aby se ve skupině nepohádaly.
Hra je bez větších zdravotních rizik. Záleží však na typu a vybavení místnosti.
Dávejte si pozor, aby kódy odpovídaly truhlám. Taky se vám může stát, že děti budou mít problém s odemykáním číselných zámků.