Hráči si podle určitých kritérií mění místa v kroužku, aniž by se jich dotkl člověk stojící uprostřed. Dozvídají se o sobě v rámci hry nové informace a věci, co mají společné.

Výchovný cíl:  Hráči se o sobě dozvídají nové informace a věci, co mají navzájem společné
Doba trvání
Doba trvání 0-30 minut
Doba na přípravu
Doba na přípravu 0-15 minut
Místo konání
Místnost Místnost
Velikost skupiny
Velikost skupiny Družina/oddíl/třída (4-50)
Psychická náročnost
Psychická náročnost 1
Fyzická náročnost
Fyzická náročnost 1
Věk skupiny
Věk Vlčata a světlušky Věk Mladší skauti a skautky Věk Starší skauti a skautky

Obsah programu

Na začátku hry se vybere jeden hráč, který si stoupne doprostřed místnosti a zaváže si oči. Ostatní hráči si sednou na židle do kruhu okolo něj. Vedoucí nebo jiný vybraný hráč udávají kritéria, jako například: "místa si vymění ti, kteří mají doma psa". Všichni hráči, kteří mají doma psa se musí v tichosti domluvit a následně si mezi sebou vyměnit místa tak, aby se jich nedotkl člověk stojící uprostřed. Ten o jejich cíli samozřejmě ví a naopak se snaží někoho chytit. Případný chycený hráč se pak stává novým člověkem stojícím uprostřed.

Zdroje

Hru jsem okoukala na jednom z adaptačních kurzů, kde mě zaujala.