Hráči si budou po kroužku předávat a doplňovat příběhy. Příběhy ale nebudou obyčejné, hráči je vypráví prostřednictvím komiksů. Každý hráč ale může vyplnit pouze jedno komiksové políčko a papír poslat dál, takže nemůže určit, jak se příběh vyvine, může jen další hráče navést. Cílem hry je společnými silami vytvořit co nejlepší komiks.

Výchovný cíl:  Hráči zlepší svojí kreativitu jak v kreslení, tak i ve vyprávění příběhů. Zároveň si procvičí spolupráci a vysvětlovací schopnosti.
Doba trvání
Doba trvání 0-30 minut
Doba na přípravu
Doba na přípravu 30-60 minut
Místo konání
Místnost Místnost
Velikost skupiny
Velikost skupiny Oddíl (10-50)
Věk skupiny
Věk Vlčata a světlušky Věk Mladší skauti a skautky Věk Starší skauti a skautky Věk Mladší roveři a rangers Věk Starší roveři a rangers Věk 3.-5. ročník ZŠ Věk 6.-7. ročník ZŠ Věk 8.-9. ročník ZŠ Věk Střední škola

Obsah programu

Hráči si sednou do kroužku (nebo ke stolu). Každý dostane předem připravený nevyplněný komiksový strip. To je v podstatě kus papíru se čtyřmi políčky (může jich být ale i víc), do kterých se bude kreslit, a s řádkem nahoře na název příběhu. Když mají všichni papír, může se začít kreslit - každý si vymyslí začátek příběhu a na svém papíře začne kreslit do prvního políčka. V prvním kole má hráč navíc za úkol vymyslet název komiksu a nadepsat ho do určeného řádku. Na každé kolo mají hráči omezený časový limit (U nás to byly 4 minuty), po uplynutí časového limitu každý pošle svůj papír hráči po své levici. Hra pokračuje, každý vyplňuje další políčko na papíře od spoluhráče. Po uplynutí časového limitu hráč zase pošle papír hráči po své levici a takhle se pokračuje dokud nejsou zaplněna všechna políčka.

Reflexe

Nakonec si hráči mohou komiksy povyměňovat, přečíst a společně rozebrat. Po hře se také mohou vystavit.

Autor

Ema Káninská